Email marketing
Jak wygląda e-mail marketing?
Jedną z metod marketingu bezpośredniego jest marketing poprzez skrzynkę pocztową. To źródło komunikacji między firmą a klientem i pomaga budować długoterminowe relacje. Może to być kluczem do sukcesu, jeśli tworzysz odpowiednie reklamy. Wbrew pozorom e-mail marketing jest jedną z najpopularniejszych metod marketingu internetowego. Nie bez powodu. Mailing ma wiele zalet, o których dowiesz się zaraz. Jednym z kluczowych wniosków jest to, że nadeszła już pora, abyś spróbował swoich sił w e-mail marketingu.
Zalety e-mail marketingu – dlaczego e-mail marketing jest dobry?
Przede wszystkim należy przekonać Państwa o tym, jak popularne są skrzynki pocztowe wśród naszych obywateli. Liczby są dowodem. Liczba użytkowników aktywnie korzystających z wiadomości mailowych jest nawet dwukrotnie wyższa niż liczba użytkowników na Facebooku. Ci użytkownicy mogą być Państwa odbiorcami, a następnie klientami. Czy mogą Państwo wyobrazić sobie większe możliwości niż bezpośredni kontakt z tymi ludźmi? Ciężko, czyż nie? A taką możliwość daje Państwu właśnie e-mail marketing, który pozwala zyskać bardzo wiele. Nie rezygnujcie z tej opcji, ponieważ konkurencja o niej wie i ma już doświadczenie w tej dziedzinie.
Traf bezpośrednio do odbiorcy
Co różni e-mail marketing od innych rodzajów reklam? To, że trafiasz bezpośrednio do odbiorcy, który znajduje się na Twojej liście i z którym poniekąd macie już kontakt. Może to być pierwszy zakup, który zrobiła osoba, która zna Twoją firmę i zapisała się do newslettera, który zawiera informacje o ciekawych promocjach. To jest Twoja szansa. Wystarczy, że dopasujesz wiadomość do odbiorcy, a będzie to Twoja własność. Wyślij mu unikalną ofertę, którą możesz dostosować do jego preferencji. Nie chcesz przyciągać nowych klientów. Jest znacznie krótsza droga do transakcji, ponieważ wiesz, że te konkretne osoby interesują się już Twoją marką i lubią Twoje produkty.
Strona internetowa obsługująca reklamy e-mail
Reklamy na skrzynkach pocztowych są zupełnie inne niż myślisz. Możesz przyciągnąć nowych klientów na swoją stronę. Pamiętaj, że odbiorcy mogą kliknąć w reklamy e-mailowe, a także na nie odpowiedzieć, ponieważ są interaktywne. Zastosuj gify produktowe, aby wzmocnić reklamę. Masz wiele możliwości do wykorzystania. Zrób to z głową i przede wszystkim zbieraj dane dotyczące swoich odbiorców.